Verkoopvaardigheden
onderhouden
De verkooptraining zit erop, je mensen gaan weer aan de slag. Ze proberen toe te passen wat ze geleerd hebben. Alleen zijn de verkoopvaardigheden en communicatieve vaardigheden nog geen tweede natuur. Daardoor bestaat de kans dat de nieuwe kennis wegzakt. Met periodieke ‘opfris-coaching’ van je verkoopmedewerkers voorkom je dat.
Je wilt dat de kennis van je mensen niet eenmalig bijgespijkerd wordt, maar je wilt dat die kennis en verkoopvaardigheden op peil blijven.
Die kennis kun je op verschillende manieren bij verkoopmedewerkers verankeren. Denk aan terugkombijeenkomsten, e‑learning, wekelijkse opfrissers, een buddy-systeem of coaching in de winkel door de leidinggevende.
Een abonnement voor duurzaam resultaat
Via VerkoopExpert kun je hiervoor een abonnement afsluiten. Groot voordeel is dat ik de winkel, de visie en de missie al ken. Ik weet ook waar tijdens de training de grootste struikelblokken zaten. Dus ik kan heel makkelijk inspelen op de situatie.
Heb je interesse in een abonnement en wil je weten wat in jullie geval de beste keuze zou zijn? Of heb je andere wensen of ideeën? Neem dan contact op. Bij een kop koffie in Deventer, bij jullie in de winkel virtueel via Zoom kunnen we de mogelijkheden bespreken.
We kunnen een prijskaartje hangen aan het ‘periodieke onderhoud’ in de vorm van een maandabonnement. We kunnen zo’n abonnement ook meteen meenemen in de offerte voor de verkooptraining.
Wat klanten zeggen
Verkooptrainer Jan-Willem Seip heeft bij 33 kaaszaken, verspreid over heel Nederland, het winkelpersoneel getraind. De medewerkers oefenden gesprekken met klanten tijdens verkoopsituaties aan de toonbank. Ze leerden nog beter contact te maken met klanten via vraagtechnieken en hebben gekeken hoe ze bestaande klant meer kunnen koesteren. De training werd als intensief en leerzaam ervaren. De sfeer was gemoedelijk, en Jan-Willem stelde medewerkers die de training spannend vonden, op een prettige manier op hun gemak.